Seinä esillepano

Seinä esillepano

Wall display/ Retail store wall display

Visuaalisen markkinoinnin avulla:

-Houkutellaan asiakkaita myymälään
-Lisätään myyntiä inspiroivilla myymälä ympäristöillä
-Ostaminen tehdään helpoksi
-Parannetaan palvelua
-Lisätään tehoa mainontaan > kokonais viestintä

Visualisti on elämysten tuottaja

-Kuluttajilla on jo kaikkea > hän hakee myymälästä elämyksiä ja haluaa viettää aikaa
-Myymälöiden tulee erottua toisistaan valikoiman ja esillepanojen avulla
-Esillepano on ideoiden tuottaja ja tavoitteena on saada asiakas ostamaan kokonaisuuden, ei vain yhtä tuotetta.

Myymälässä on kohtaamisjärjestys. Se syntyy johdonmukaisesti suunnitellusta kulkureitistä.
1. Etutila (ykköspöytä, A-alue) Uutuudet, ajankohtaiset tuotteet, kampanja tuotteet.
2. Keskitila, perusvalikoima.
3. Seinustat, tuotteet näyttävästi esillä, mainosmateriaalia, houkutellaan asiakas osaston perälle.

Seinä esillepanojen miljoona sääntöä

Korkeudella on väliä. Paras myynti korkeus on silmän ja vyön välillä (120-180CM)

Sanastoa

Hyllykartta

Lukusuunta

Värillä on väliä

Uutuudet etunäyttöön

Fronttaus -etuveto

First in -first out

Mainosmateriaali

Hintaviestintä

Valaistus

Kommentit

Suositut tekstit