Seinä esillepano
Seinä esillepano
Wall display/ Retail store wall display
Visuaalisen markkinoinnin avulla:
-Houkutellaan asiakkaita myymälään
-Lisätään myyntiä inspiroivilla myymälä ympäristöillä
-Ostaminen tehdään helpoksi
-Parannetaan palvelua
-Lisätään tehoa mainontaan > kokonais viestintä
Visualisti on elämysten tuottaja
-Kuluttajilla on jo kaikkea > hän hakee myymälästä elämyksiä ja haluaa viettää aikaa
-Myymälöiden tulee erottua toisistaan valikoiman ja esillepanojen avulla
-Esillepano on ideoiden tuottaja ja tavoitteena on saada asiakas ostamaan kokonaisuuden, ei vain yhtä tuotetta.
Myymälässä on kohtaamisjärjestys. Se syntyy johdonmukaisesti suunnitellusta kulkureitistä.
1. Etutila (ykköspöytä, A-alue) Uutuudet, ajankohtaiset tuotteet, kampanja tuotteet.
2. Keskitila, perusvalikoima.
3. Seinustat, tuotteet näyttävästi esillä, mainosmateriaalia, houkutellaan asiakas osaston perälle.
Seinä esillepanojen miljoona sääntöä
Korkeudella on väliä. Paras myynti korkeus on silmän ja vyön välillä (120-180CM)
Myymälässä on kohtaamisjärjestys. Se syntyy johdonmukaisesti suunnitellusta kulkureitistä.
1. Etutila (ykköspöytä, A-alue) Uutuudet, ajankohtaiset tuotteet, kampanja tuotteet.
2. Keskitila, perusvalikoima.
3. Seinustat, tuotteet näyttävästi esillä, mainosmateriaalia, houkutellaan asiakas osaston perälle.
Seinä esillepanojen miljoona sääntöä
Korkeudella on väliä. Paras myynti korkeus on silmän ja vyön välillä (120-180CM)
Sanastoa
Hyllykartta
Lukusuunta
Värillä on väliä
Uutuudet etunäyttöön
Fronttaus -etuveto
First in -first out
Mainosmateriaali
Hintaviestintä
Valaistus
Kommentit
Lähetä kommentti